lördag 20 februari 2010

Fy fan, underbar start. Helvetes slut

Imorse gick jag upp tidigt och gjorde mig i ordning, men jag var väldigt nervös. Det var ju väldigt tveksamt om vi skulle kunna ta oss till ridningen. Det är ju inihelvetesmycket snö!!!!
Mamma skicka lite sms och skrev att hon kämpade på, och att plogbilen var på väg. Men jag var rädd att den skulle komma för sent. Men den kom i tid! Så vi hann! Jag fick rida!
fick dock samma häst för sjunde gången irad och jag är faktiskt väldigt trött på honom nu.

När jag kom tillbaka efter mina timmar hemma somnade jag nästan på en gång, sov i nästan två timmar. Min kropp brukar göra så när jag har det tufft. Tack för den fuktionen.
Nu ska jag bara krypa tillbaks ner i sängen och kolla på film.

Dagens posetiva:
Jag har ridit idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar