onsdag 24 februari 2010

Jey :D

Utskriven! läkarna lyssnade på mig och jag tog mog därifrån. Känns jätteskönt!
Mamma hämtade mig därifrån kl 17! Jag känner mig stark och motiverad! Jag vet att ajg kan fixa detta bara jag vill!
Jag ska undvika att springa och väga stup i kvarten..!
Jag ska också ta hand om mina tre små älsklingar bättre än någonsin.
Jag ska försöka trycka in bilden på alma,britta och ebba när jag ska skära mig.
Jag ska också tänka på att ridningen kan gå åt helvete om jag skära mig på fel dag.
Jag ska faktiskt göra en riktgit ordentligt krislista, en "stor" och en liten att ha i plånboken.
Jag ska försöka träna varje dag minst en timme.
Jag är väldigt trött nu. Hade jag varit piggare hade listan säkert varit bättre!

Dagens posetiva:
Jag är utskriven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar