söndag 14 februari 2010

PIVA SUGER

Idag har jag kollat på film typ hela dagen, mamma var här en liten stund.
Det låter som om någon smäller och bankar i väggarna här. Man känner hur det skakar i rummet. Jag undrar om det är en patient eller om det har en enkel förklaring.
Jag kollar just nu på "Bleadz of gloory" (eller hur man nu stavar det). Det är skitrolig.
Jag vill verkligen hem nu! Pallar fan inte att sitta på PIVAhelvetet! FY FAN....
Det är rättegång på tisdag. Då det ska tas beslut om mitt LPT. Jag har haft lpt i 2½ år nu. När det gäller de större besluten har jag inte haft något att säga till om två 2½ jäävla år. Ibland kanske, men tycker de att jag har fel bara säger de "NEEJ" och bestämmer va fan de vill. De skiter fullständigt i vad jag vill om de vill något annat, för jag kan inte mitt eget bästa. Men nu, tycker de oftare och oftare att jag fattar rätt beslut så nu den senaste tiden har jag fått säga till om lite i alla fall.
Jag längtar verkligen till den 28 februari, då ska jag och mamma rida på islandshästar!
Jag längtar jättejättejättemycket! Jag har aldrig ridit en islandshäst förut, och mamma har aldrig ridit överhuvudtaget! Men hon har lovat att göra det, så hon kommer inte fega ur.
Hon har blivit ganska så mycket modigare nu när hon följer med mig i stallet, hon vågare klappa och putta hästan till andra sidan och sånt. från början vågade hon typ inte röra hästen. Men det är ju en helt annan sak att sitta på en häst än att klappa en xD Så vi får väl se hur det går. Jag kommer var skitnervös i alla fall. Jag är ju supernervös när jag ska rida på ridskolan, jag tror detta kommer va värre. Eller tvärt om, inte lika farligt. vem vet ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar