tisdag 16 februari 2010

En posetiv sak varje dag?

Idag har jag varit ute med La, vi tog en promenad till willys.
Sen var det rättegång, jag var inte med men de skulle meddela mig om beslutet vilket de inte har gjort. Så jag antar att jag konverterade till slutenvårdsLPT. Fan... Annars hade de nog sagt till så jag hade kunnat skriva ut mig själv.
Min far var här idag. Vi spelade kort, fick utklassning i 500 :(. Det är skitkul i alla fall....
Han sa att jag skulle tänka ut en posetiv sak som hänt under dagen varje dag. För att själv se att även när livet suger och allt är skit så är det faktiskt så att det händer en posetiv sak varje dag. Det händer säkert fler än en, men man ska väl börja med en kanske.

Dagens posetiva:
Jag kom utanför avdelningen en stund med La

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar