torsdag 18 februari 2010

Kärringjävel

En kvinna kommer in och frågar om jag är sugen på att åka till Nackhälle, nej säger jag och förklarar att jag itne tänker åka dit idag. Då börjar hon fråga varför och bli skitjobbig.
Sen kommer hon in igen och säger att jag MÅSTE åka för det står på ett papper om en av mina kp har skivit. Men det pappret var bara en skiss på en vårdplan och jag skulle stryka det jag inte ville ha med och lämna tillbaka det imorgon. Men hon fortsatte tjaffsa med mig och sa att jag visst måste och bla bla bla. Tillslut var jag så arg att jag skrek åt henne att hon hade fel. Att just igår hade jag frågat om jag måste gå på aktiviteterna varje dag och då sa det "absolut inte, orkar du inte så kommer vi självklart inte tvinga dit dig". Men det verkade som om hon inte trodde mig för att det stod på skissen att jag skulle gå på aktiviteterna varje dag. Hon hade fel och jag hade rätt, jävla kärring. Tillslut gick hon.. sen kom hon och sa att jag var tvungen att ringa till La och säga att hon inte skulle komma hit, men jag höll på att fixa det redan. Jag messade mina föräldrar så att de skulle ringa. Hon sa "Förstår du att du måste ringa så de inte kommer hit i onödan!?" Typ att jag var elak om jag itne hörde av mig och som om jag inte fattade att det dee kom hit i onödan om jag inte skulle till nackhälle. Sen så sa hon "varför pratar du inte i telefeon? Va...? VA?" Vilket fitta!!! Fy fan....
Nu är mamma här i alla fall. Vi kanske ska ut en sväng. vi får ju det. åka till willys kanske och köpa te eller nåt =)

Dagens posetiva:
Jag upptäckte ett nytt te! Jag älskar chaite, men jag har inte hittat det på willys förut. Det är där jag handlar oftast. Willys masala chai är både super gott och billigt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar