fredag 5 februari 2010

eh.... vet ingenting..... fan

idag var jag på VPM kl 10. Jag träffade min psykolog för första gången. Det var svårt att få igång ett samtal. Men jag gillade henne verkligen, hon påminde så mycket om en personal jag fick bra kontakt med på kulan.

Sen gickHur i helvete ska jag fixa detta?
Jag orkar nog inte mycket till...
Fan... Varför är det så svårt?
Det är ju bara att låta bli att skära sönder sig!
Det låter hur enkelt som helst! Skita i att karva sönder sig... är det så svårt?!!
Hur många miljoner, miljarder i världen fixar det varje dag!
De kan leva hela livet utan att ens testa!
Men jag, jag måste...!?
Jag kan fan inte bara låta bli, även om jag vill!
Nu vill jag (eller..?), men jag vet att jag inte kommer fixa det....
Jag kan bara inte,....
Inte ens om jag måste för mina djurs skull!
Själviska jävla veka fetto! FAN....
Jag stog ut idag, med hemskt sug. Hög ångest...
Kommer jag göra det imorgon? Söndag? måndag?
Fy fan... Jag orkar inte mycket mer nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar