fredag 12 februari 2010

Det gick inte...

Jag är inlagd på PIVA igen. Sen en vecka tillbaka. Blev inlagd mellan natten lör-sön typ.

Dagarna här har varit ganska tuffa. Det blev ett stort missförstånd som blev skitjobbigt! på onsdagen kommer de och sägen "f o m idag kommer vi väga dig varje morgon innan frukost"! Jag blev helt förstörd, det lät ju helt galet. På bup tog de ju tillslut bort mina vägningar för att de var så ångestladdade. Så jag fick snällt gå och väga mig den morgonen IGEN! Men sen på eftermiddagen kom de och sa att något har blivit fel och att de i princip aldrig väger någon varje dag.
Sen bestämde de sig för att förbjuda mig att salta mig gröt. De ansåg att jag saltade aldeles för mycket. Jag saltar tydligen i helt onormala ohälsosama mängder. Men även om jag nu skulle göra det så ska de skita i om jag vill salta min gröt! Men när de förbjöd mig från att salta slutade jag äta. Så ganska snappt igen fick jag salta igen. Idioter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar