torsdag 1 maj 2014

Äntligen Varberg

Idag har jag alltså varit i fina Varberg. Åkte vid åtta så vi var väl framme vid halv elva. Träffade syster, hennes pojkvän, mamma och Ebba. Systers lägenhet var jättefin och man såg havet därifrån. Först filade vi en stund och hon fick sina presenter. Hon blev glad. Hon hade varit söt och fixat varm choklad och grädde till mig. Sen gick jag mamma, syster och Ebba en sväng runt området. När vi kom tillbaka spelade vi lite tv-spel. Det var kul men jag är så fruktansvärt dålig på det xD 

Det kändes helt ok att åka tillbaka. Hade kanske väntat mig att det skulle vara ganska jobbigt men det var typ inte det. Nu när det gick bra denna gången med perm finns det ingenting som säger att det inte blir fler tillfällen. Jag är så glad. Inte en enda tanke på att skada mig eller hitta på nåt dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar