söndag 1 mars 2015

Göteborg horseshow

Igår var jag i Göteborg med min kusin och faster. Vi åkte tåget som gick halv nio på morgonen. Sen gick vi till Scandinavium där Göteborg horseshow redan börjat. När vi kom in på arenan fick jag en chock! det var så häftigt och stort! Och det var sjukt mycket folk, det var fullsatt.
Vi tittade på flera olika tävlingar och shower. 
När det var dags för käk gick vi till avenyn där vi träffade Elina och farmor och vi gick och åt. 
eftersom jag inte åt gick vi sen till espresso house och jag fick en chai latte.
Sen gick jag, kusin och faster tillbaka till arenan. Det var dressyr och hoppning på programmet. 
Var hemifrån i över tolv timmar! 
Sen tog vi tåget tillbaka till Varberg. Vi var inte i varberg föräns efter tio! 
Men vilken toppendag! alla tävlingar och shower var så himla kul att titta på. Visst, på slutet var jag trött. Men det gjorde inte så mycket eftersom jag hade så trevligt.
Sen idag har jag varit hos pappa och vi har byggt bur. Det var två små trasigheter men det lagade pappa snyggt! vi var ett helt team som satte ihop den. Mycket pill men det gick bra. Så nu finns allt Elliot behöver hos pappa. Och sen nu på fredag ska jag hämta lille sötnosen. 
Sen tvingade pappi mig att titta på längdskidåkning på tv ;-) 

3 kommentarer:

  1. Fin bur du har Julia! ♡ <3

    SvaraRadera
  2. Glömde klicka på avisera mig! Haha sorry!!! <3

    SvaraRadera
  3. Har du läst eller skrivit ett extra bra inlägg de senaste 7 dagarna? Nominera det till min veckans inlägg tävling! Lämna tips i mina kommentarer eller maila. Svarar du här kanske jag missar det.
    Tack på förhand!
    anntjernstrom@gmail.com

    SvaraRadera