onsdag 27 maj 2015

200

Jaha, idag har jag varit skadefri i 200 dagar! Stolt!!

Jag har varit igång typ hela dagen. Efter en lunch med pappi cyklade jag ner till stan och lämnade en cykel hos mammi. Sen gick jag till netto, vilket var tur, för de hade xtrapris på minismoothie! Köpte tre paket med fyra i varje! Mycket bra pris. 
Sen gick jag till vårdcentralen och la om armen. Så jävla segt bara! Jag vill att det ska läka nu! Jag vill bada och vara så med bandaget! Kommer inte hinna läka innan sommaren. Jävligt piss.

Sen hämtade farmor mig och vi åkte till Ikea. Skitkul för jag har inte varit där på700 år. 
Köpte bord och massa doftljus bland annat. 
Pappi ska hjälpa mig att få ihop bordet. Det kommer bli sjukt snyggt! 

Igår var pappi här och fixade ordning på mina sladdar. Så nu är alla sladdar dragna bakom tv-bänken. 
Nu är jag trött som satan. Och imorgon är det ett viktigt samtal att ta. Min läkare ska rings och skrivs ut mig!! Omg! Äntligen äntligen äntligen!

1 kommentar: