onsdag 6 maj 2015

Önskan

Igår kom jag tillbaka till 19 och i morgon åker jag igen. Är knappt här och det känns jävligt skönt!
Jag åker vid lunch i morgon och kommer tillbaka på tisdag. Sen åker jag igen till Varberg på onsdag.
På onsdag är det möte och förhoppningsvis är det inte många nätter alls här kvar efter det!
Det bästa vore ju att komma tillbaka på tisdag och åka på onsdag och sen inte komma hit mer. Är hemma ett tag och att jag sen flyttar in i lägenheten i typ en vecka på prov och sen skrivs ut helt och hållet. Hoppas hoppas hoppas!!!! Vill inte tillhöra slutenvården mer. Det är mitt önsketänkande !
Om det nte blir såhär är det nog inte lång tid kvar ändå. 

På lördag ska jag mammi och Elina till Liseberg!!!! Fy satan var kul det ska bli. 
Vi ska va där tidigt och åka hem sent. Men vi ska in hem efteråt, vi ska sova över i Göteborg!
Yeay!!! Ska bli skitkul att åka MECHANICA!! Yeay yeay yeay. Att åka läskiga grejer är ju typ det bästa som finns. Vilken jädra kick man får.
De senaste dagarna har jag suttit och loomat som tusan :-D verkligen jätteroligt! 



1 kommentar: