fredag 8 maj 2015

Nästan klart

Idag har jag varit helt skadefri i ett halvår, sex jävla månader. Galet! Men stolt och oerhört glad! Yeay mig!

Idag har jag och min farmor slitit jävligt hårt! 
Hon hämtade mig vid 9 och jag kom hem klockan 14. Vi åkte till lägenheten. 
Vi har tvättat, tvättat, tvättat och plockat i ordning. Vi tvättade allt som fanns där. Kläder, sängkläder, handdukar ALLT!
Vettetusan hur många maskiner det blev. Men som tur var finns det två maskiner där på boendet. 
Men nu är nästan lägenheten helt i ordning. det var väldigt snällt av farmor att hjälpa mig! :-) hade inte fixat detta på egen hand 
Det börjar bli fint!

Dock hade jag missat att jag skulle varit på öppenvården. Men men, det är så det lan bli.

När jag kom hem var jag så jävla slut. Men inte kunde jag sätta mig ner en stund. Jag var tvungen att ta mig till hemmakväll och lämna tillbaka filmer. Så det var bara snällt att klä på sig igen och ta med ebbisen dit. Men ni ska jag bara ta det lugnt alltså. 
Det är ju en rolig morgondag att se fram emot. Liseberg!!!

1 kommentar:

  1. Det finns ingen bättre känsla än att inreda sin första egna lägenhet. Och som du har kämpat för den!! Jättebra och grattis! Det blev jättefint

    SvaraRadera