tisdag 19 maj 2015

Bullfest, bullfest hela dan

Idag har jag varit jävligt effektiv!
Igår var jag och mammi och handlade för jag skulle ha en bakdag idag!
Handlade en jävla massa saker, men det jag inte använt nu tar jag ju självklart med till gasellen.
Så idag har jag bakat 67 bullar! (Har aldrig bakat så många bullar på en gång!)
Och tio chokladbiskvier. Båda sakerna är i väldigt många moment så det har tagit hela Långa dagen! Läste fel i receptet så jag var tvungen att cykla ner till kvantum för att köpa ny mandelmassa också.
Bakade detta för att ha i frysen i lägenheten. Skitbra ju ifall jag får besök. Vilket jag hoppas att jag får! Det är ganska klurigt att baka biskvier. Men det är kul!

Igår tog jag ebbisen och gick ner till stationen. Jag köpte mig ett busskort!! Yeay! 
Det börjar verkligen kännas som på riktigt nu! Det är bara två dagar kvar tills jag är stolt boende i egen lägenhet i närheten av min familj! Äntligen. 
Så ikväll ska jag och mammi till lägenheten och fixa. 

Sen har jag även bokat tid till att laga min cykel! Men det var ganska fullbokat på cykelaffären, så jag ska lämna in den 1-2 juni. Men det är bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar