lördag 23 maj 2015

Klockan är mycket!

Tittar nu på Eurovision säng contest! Heja heja heja Sverige!!!! 
Kom hem för en bara liten stund sen. Varit på kalas hos pappi och firat bonussystrarna som fyllt/fyller år. 
Det var trevligt. Det var liksom folk som jag inte träffar så mycket. 
Det var tema Amerika. Så det var grillat. Hamburgare och revben och grejer! Och en jättefin tårta till efterrätt.
Jag åkte med farmor och farfar. De var hos mig i lägenheten en stund innan!

Igår var jag ute på lite äventyr. Jag tog bussen in till stan. Jag gick först hem till mammi och hämtade en cykel. Sen cyklade jag tillbaka till gasellen. Stannade på lite ställen på vägen. På vpm, öppenvården och sen handlade jag lite. 
Dt var så sjukt jobbigt att cykla hit från stan!!! Det är för tusan uppförsbacke hela vägen. Fick stanna och leda cykeln flera gånger. Men jag ska bli stark!! Hehe..

Men nu ska jag kolla klart på Eurovision, och i morgon ska jag uträtta lite ärenden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar