torsdag 21 maj 2015

Flyttat till gasellen!

Då sätter man i sin lägenhet och kollar på Ugly Betty!
Känns så jävla sjukt! Jag bor här nu! Ensam i en lägenhet som är min. 
Igår var jag och mammi och storhandlade, det hade jag tänkt göra en gång i veckan. Jag var även själv på vårdcentralen. Det gick jättebra och jag fick en tid nästa vecka igen.
Men i alla fall. Nu har jag flyttat, nu har jag flyttat på riktigt.
Galet galet galet.
Igår var jag jättenervös!!! Och i morse också, som tur var hade jag mammi hemma så hon kunde köra mig. 
Pappi var hör och åt lunch, hans jobb ligger i samma område!
Men nu har jag lyckats koppla in mitt wii, min dvd och min Apple tv. Yeay!
Nu är det vara tv och internet som ska fixas. Måste även byta adress.
När jag kon hit i förmiddags och lämnades själv sorterade jag mina filmer. Så nu står de sorterade efter serier. Det tog lite tid men det blev jävligt bra!

Sen i eftermiddag kommer mammi hit. Får se hur länge hon stannar. När jag sovit hos henne har hon alltid bäddat mer mig i sängen när jag ska sova. Hehe, nej jag är inte tre år. 
Kommer kännas så konstigt att gå och lägga mig själv.

Men nu har jag hela frysen full ned bullar. Köpte glass igår också, ifall jag för besök och någon är sugen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar