måndag 4 maj 2015

Loomi

Igår var jag i Borås och träffade en vän jag inte träffat på många många år. Det var så jäklahärlugt att få träffa henne igen. Har saknat henne så!
Det var väldigt jobbigt att gå på tåget. Ångesten var på typ Max..  Men så fort tåget började åka kändes det genast bättre!  Pappi följde mig till stationen och jag var verkligen hypernervös. Men det gick bra och jag hade det väldigt bra i Borås.

Jag hade tänkt släppa och ta det lugnt idag. Jag hade ju hållit i gång hela helgen. Med flytt och Borås och så där. Skittrött egentligen men....
Men när jag satt här själv kände jag att jag ville göra nåt. Helt impulsivt blev det en runda till gekås!
Tog bussen själv och va där själv, det jag hade planerat att köpa senare passade jag på att köpa idag.  Det blev en massa saker till lägenheten. Plastpåsar, diskborstar m.m.
Sen blev det två par nya ridbyxor. Det är ju så billigt med sånt så man får liksom passa på när man är där. 
Sist jag var på gekås tittade jag på en slashy mugg. Man lägger muggen i fryser några timmar sen fyller man på med läsk eller saft. Efter en liten stund har det blivit slushy!! Yum yum. 
Men det bästa jag köpte var Loomi! Man gör armband, figurer m.m av gummisnoddar! Jättekul och väldigt klurigt. 
Men när jag kom hem hade jag så ont i fingrarna!jag hade ju burit mina kassar hit och dit så fingrarna.. Aj aj! 
Igår när jag skulle ta min medicin kunde jag inte hitta den! Jag och mammi letade igenom hela lägenheten tusen gånger överallt. Den var spårlöst borta. 
Så då fick vi lite panik. Men vi ringde nitton och de ringde psyk här, så vi åkte till akuten och då fick jag medicin till gårkvällen och morgonen, sen har vi hämtat resten idag,
Och i morgon åker jag till 19 igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar