söndag 31 maj 2015

Filmkväll

Snart är det en ny vecka. 
Igår mådde jag väldigt dåligt men det slutade bra. Jag och mammi hade filmkväll hos henne. Vi såg två skräckfilmer! Älskar det, tror jag skrämde mammi lite. Kom hem vid 23. 
Det är så skönt att ha familjen så nära. Är det någonting så är de ju bara typ 10 minuter bort! Jag känner nu ingår personalen så jag kan nu inte be dem om hjälp. 

Sen idag städade jag och mammi magasinet, så nu är jag färdig med det. Vi gick även en lång runda med puppan. Det var skönt. Gick våran favorirunda. Älskade puppan! Min bebis, som nu har blivit en gammal tant. 11 år, men hon är jävligt pigg alltså. Hon kommer leva länge till!

I morgon ska min cykel äntligen lagas, ska lämna in den på verkstaden. Skönt det ska bli att ha cykeln igen!
Har bakat en del så nu har jag kakor och bullar i hela frusen. Yum yum! Bra i fall man får gäster. 

1 kommentar: