onsdag 30 september 2015

Ingen balans

Fick tillbaka matteprovet idag. C fick jag! Omg! Det enda som var lite irriterande var att jag bara var tre poäng från B. Men jag hade 29/40. Det kändes grymt. Jag som fick kortslutning och allt! 

Jag har sådan kropp/vikt/mat ångest. Vill ha tillbaka till min gamla kropp. Känner som en jävla elefant!!
jag bara struntar i det och får helt enkelt bara ta den ångest som kommer. Den är fruktansvärd och den kommer alltid ikapp mig när jag ska sova. 
Ibland sitter jag och planerar pch planerar min vecka. Vad som ska ätas och drickas. När, var, hur det ska ätas. In i minsta detalj. Kan sitta i flera timmar. Göra mina listor. Om och om igen tills jag blir nöjd. 
Har liksom ingen balans... Mycket eller ingeting alls. 
Lagom existerar inte för mig. 
Men nu vill jag bara lägga ner hela skiten. Vila upp huvudet lite skulle inte va fel..

Ikväll sover jag hos mammi. Vi ska plugga hela kvällen. Hoppas hon kommer hel snart så vi lan börja. Har iof redan börjat men det är lättare när man är två. 
Gaah, jag har så sjukt mycket i skolan så nag tror fan att jag kommer dö!!!! ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar