söndag 1 november 2015

Jag är bra

Jag är faktiskt stolt över mig själv.
Jag ville verkligen, verkligen inte gå på ridlägret. Jag var rädd och orolig inför det.
Men igår bestämde jag mig att ge det en chans. Och det är jag grymt glad över att jag gjorde.
Vi har haft två ridpass och två teoripass om dagen. 
Igår fick jag en häst som jag tycker är väldigt svår att rida. Så lektionerna gick inte så jättebra. Rent at jävligt dåligt! Men idag fick jag en annan och det gick jättebra. Har ridigt honom innan och vi kom bra överens! 
På första tidpassrtet red vi ut och var på en äng. Gick bra!! 
Sedan på eftermiddagen hoppade vi. Vi hoppade en och en. Vilket ger mig sjukt ont i magen. Men inte idag. Det gick jättebra. Inte perfekt alls, men såpass att jag kände mig nöjd och glad efteråt! 

Är sö glad över att jag gick emot mitt dåliga månde och gjorde detta fast jag inte ville och orkade. För jag har haft jätteroligt!!! 
Försov mig i morse. Vaknade 8.15. Och skulle åka 8.30!!! 
Fick slänga i mig frukost och slänga på mig kläderna. Men Vi hann! Vi kom i tid!,

2 kommentarer: