lördag 21 november 2015

Body balance

Idag har jag  varit och provtränat! jag och mammi gick upp hyfsat tidigt för att vars helg. Men vi gjorde oss i ordning och vandrade sedan en till friskvågen. Min mamma bor väldigt centralt så det tar typ 5 min att gå.
Det var fullbokat så det var mycket folk. Det var alltså body balance vi provade. Men vi fick bra platser.
Blev prositivt överraskad. Det var jätteroligt men väldig jobbigt. Lite som yoga/pilates. Men Gud vad stel jag är! I hela kroppen. Herregud.! Och klen... Men det ska bli ändring på det nu! Nu ska jag för tusan komma i form! Men det var också väldigt mycket om närvaro och fokus på andningen.

Jag och mammi ska på vattengympa på onsdag och efter det köper jag kortet. Förhoppningsvis får jag det betalat av försäkringskassan! 
Och det är bra för man får träffa en pt som lägger upp en träningsschema åt en på gymmet. Jag vill bygga muskler och minska mitt fett. Det är mitt mål + bättre kondis.
Nej detta ska bli kul! Och nu får jag ju använda mina träningskläder! Tröjan hade t o m prislappen kvar xD. Måste dock köpa innegympaskor. 
Och nu kommer även jag börja duscha mer, efter träningen alltså. Få lite bättre rutin på det. 

Än så länge är min piercing inte sned. Förhoppningsvis blir den inte det heller.
I morgon blir det plugg med mammi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar