söndag 29 november 2015

Julen är här!

Igår på morgonen åkte jag och mammi  en bussresa till Köpenhamn. Vi åkte 8 på morgonen och kom hem ca 21! Vi gick på Ströget och hade det riktigt trevligt. Det gick faktiskt riktigt smidigt med resan. Det var lite lagom att åka över och va i Köpenhamn i 5 timmar.

Och sedan idag har jag ÄNTLIGEN fixat julfint. 
Jag har klätt granen med 82 kulor, en ljusslinga och glitter. Är så nöjd! Bytt gardiner, satt upp ljusstakar och blockljus lite här och där. Jag har verkligen gjort fint! 
Mammi var här och vi sorterade bort en hel del kläder som ska skänkas bort. 
Nu skadat verkligen hålla ordningen då jag vill nu ha det så fint och mysigt som möjligt!! 
Städningen gick bra då jag längtade så mycket till att göra det mysigt!
Har till och med två granar ;-) en stor och en liten! 

I morgon börjar skolan igen. 
Och om mammi slutar i tid ska jag träffa en PT på friskvågen. Och hon ska lägga upp ett träningsprogram till mig. Ska bli riktigt kul! Jag vill bygga muskler, minska fett och gå lite i vikt tänkte jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar