lördag 14 november 2015

Efter

Ligger efter i skolan så sjukt mycket. Så in i helvetes jobbigt! 
Men jag kan inte koncentrera mig i skolan. Så nu i helgen MÅSTE jag plugga. Och allt det med skolan ger mig bara en stor klump i magen!
Mitt senaste matteprov var helt åt skogen. Fick D, vilket är klart godkänt.. Men jag vill så gärna ha C.... 
Men mitt mående då var i botten och jag kunde inte få in mer i skallen när jag pluggade inför provet...
Jag sitter bara av tiden på lektionerna och kollar klockan 13633 gånger för att se hur långt det är kvar!

Och snart är det nationella. Fan vad jag har ångest inför det... De är ju så viktiga att klara. Orolig speciellt inför hörförståelsen i engelskan. 

Mitt mående gick upp, men nu känns det lite sådär igen. Inte så dåligt som förut men jag är rädd att jag ska sjunka ännu mer nu... 
Men jag kämpar på. 

Snart kommer mammi hit och vi ska plugga. Typ 15 sidor i matteboken
Det är dock väldigt skönt för vi hat i princip ingenting att plugga i engelskan! Skönt...!
Har varit hos syven. Kommer läsa 4 ämnen, vet dock inte vilja, garanterat svenska och engelsks i alla fall! 
Om jag inte läser så många ämnen kommer det ta ca 5 år innan jag får högskolebehörighet!  

Sen hat jag blivit vegan igen. Av flera orsaker. 
Men det känns bra!! 
Oatly choklad mjölk, gaaaalet god! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar