fredag 6 november 2015

Helt ok

Idag mår jag ganska bra. Bättre än på flera veckor. Det känns skönt att det nte är nattsvart dygnet runt.
Snart är det söndag och det är en väldigt speciell dag! Nämligen min ettårs dag. Det var på avd 19 den 8 november 2014 som min sista självskada ägde rum. Ett år sedan alltså. Kan knappt tro det själv! 
Känns galet! Men det ska firas. Jag, mammi, pappi och syster ska gå på universeum! Ska bli jättekul. Jag fick välja vad vi skulle göra. Gillar ju lite såna saker! 

Jag ska bo hos mammi i helgen. Och ikväll blir det idolmys! hoppas verkligen att Amanda eller Axel åker ut. Visst, Amanda kan sjunga men jag gillar verkligen inte hennes stöddiga attityd! Hon tror verkligen att hon är bättre än alla på hela jorden. 
Och Axel, han kan verkligen inte sjunga!!! 

Var i skolan idag. Vi har en vikarie denna veckan för våran lärare har semester. Och dessa tre dagarna har jag varit där varje gång, men vi har väl varit ca 3 elever på varje lektion! Tycker det är lite dåligt att man skiter i skolan för att man har en vikarie! 
Men jag orkade inte hela lektionen idag. Kunde verkligen inte koncentrera mig. Gick 10 min tidigare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar