onsdag 7 maj 2014

Beviljat:-D

Jag fick beviljade permissioner! Jag är superglad! Så först nu på lördag och sen nästa lördag. Jiihoo :-)
Hoppas bara det inte regnar på lördag. Det förstör ganska så mycket tycker jag. Men huvudsaken är ju att vi kan ses. Det var evigheter sen jag träffade mormor och morfar!

Idag har jag varit på sjukhuset. Återbesök för armen. Det gick bra. Men på fredag blir det ett litet ingrepp, en hudtransplantation. Men det är bra, då läker såret mycket fortare sa de.
Men det gick bra. Sjuksköterskan fick tvätta, lägga om och peta och hålla på. Jag var duktig. Men man kan tro att armen höll på att ramla av, så mycket bandage som hon la på.  
Missade dock mina ensamma timmar men jag får dem nu istället. Två timmar själv! Yeay.

Ikväll blir det mycket på tv. Vet bara inte om jag orkar hålla mig vaken genom hela greys. Får se reprisen i helgen annars. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar