lördag 31 maj 2014

Yum yum

Idag har jag varit på Willys. Jag köpte lite goda ingredienser till lite matlagning. Vädret var jätteskönt!
Men jag tror inte min dramat (shoppingvagn) kommer hålla så jättelänge till :-(. Drar runt 10 kilo varje gång jag handlar. Pepsin väger ju en del. Den börjar bli ranglig.. Men den har hållit väldigt bra med tanke på att den kommer från gekås och kostade 79 kr. Har kollat lite efter en ny, hittade på Åhléns men där kostade den 349 kr! Lite skillnad. 

Jag lagade jordnötssås, med kokosmjölk, sambal, jordnötssmör m.m. Den blev riktigt god. Så det blir det till kvällsmat ;-).
Men på Willys jag ville ha tartex, en veganpastej, men det hade de inte på tyvärr. Ville ha chokladsojamjölk men det hade de inte heller. 

Men för övrigt är läget bra idag. God och glad kexchoklad :-)
Ska nog ut på promenad lite senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar