måndag 12 maj 2014

Ny dator?

Idag har jag varit själv i två timmar. Och det gick hur bra som helst! Yeay för mig. Känns fan assbra att vara själv alltså. Förhoppningsvis utökas tiden nästa vecka. Denna veckan kommer vara som förra veckan. Alltså fyra tillfällen, två timmar varje gång. 
Har tillbringat lång tid på paddan idag. Har blivit sugen på att köpa en ny dator. Kollar runt och jämför. Men det finns ju hur många olika märken, storlekar, färger som helst. Hur ska jag veta vilken som passar mig? Får kolla lite till :-)

NEJ JAG SKA INTE KÖPA EN NY DATOR.

Är lite sur. Mina tv-program som jag gillar byter kanalerna ut mot hockey! Fan alltså. Igår bytte de bort kontoret. Jävla dumhuvuden ;-) men ikväll är det i alla fall halv åtta hos mig och talang. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar