söndag 4 maj 2014

Bra helg

Helgen har varit mycket bra. Har inte gjort något särskilt men det är skönt det också. :-) var på Willys igår. Det skulle handlas lite ingredienser till matlagning så jag passade på att följa med.
Jag har fått fyra ensamma tillfällen till nästa vecka. Så det blir fyra gånger två timmar. Yeay. Har ensamtid nu. Mycket trevligt. 
I morgon på ronden ska jag begära permission på lördag. Då kommer mammi, mormor och morfar. Det vore väldigt mycket trevligare om vi får vara själva.
Nästa vecka har jag tre olika träffar med de som gör utredningen. Men snart borde de vara färdiga tycker jag. Har hållit på ganska länge nu! Hoppas det, det är sjukt tråkigt och väldigt ansträngande. 

Och ikväll är det kontoret! Jag tycker det är så jävla roligt! Yeay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar