onsdag 28 maj 2014

Jag är så jävla dum

Byxorna sitter tajtare än någonsin sen jag köpte dem. Jävla helvete.. Har jag tappat kontrollen?
Varför ge efter.. Måste gå tillbaka till förut. Det är inte okej någon stans. Jävla idiot. Byxorna blir tajtare, magen står ut och ansiktet är rundare. Jag klarar inte av att duscha, kan inte se min vidriga kropp. Även om det skulle behövas. Jag luktar svett och håret är fett. Men jag kan bara inte. Vill inte se min skugga, då den bara blir större och större. Jag vill inte tillbaka till en energilös kropp som inte orkar någonting. Men jag vill inte ha denna ständiga ångest. Eller ska jag bara skita i allt och äta och dricka vafan jag vill? Skita i om vikten bara ökar. Att bara... låta bli att bry mig. 

Ångesten river på insidan. Vad fan ska jag ta mig till!?! 

Distraherar mig med Eva och Adam som kom idag.. Feelgood film.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera