torsdag 8 maj 2014

Nyhetskryss

Imorse träffade jag arbetsterapeuten. Hon intervjuade mig om hur bra jag kan sköta mina vardagssysslor. Matlagning, personalig hygien, min ekonomi m.m. Så jävla tråkigt. Och nästa vecka ska hon intervjua mig igen. 
Jag har kollat på film, sleepy hollow. Fick låna den av en personal. Den var bra men väääldigt konstig! 
Sen kom de från skolan och hade nyhetskryss med oss. Jag vann en flaska duschkräm. Yeay för mig. 

Ska vara på sjukhuset imorgon förmiddag. Så ikväll måste jag duscha med bakteriedödande duschsvampar och lägga mig i nybäddad säng. Sen i morgon bitti blir det en dusch till med svampar. 
Är inte så orolig inför morgondagen. Blir väldigt bra och trevligt bemött när jag är på CLV. På andra sjukhus, typ Varberg har jag inte alls fått samma bemötande. De på CLV dömer mig inte på samma vis. De tycker tex inte att det är konstigt att jag är så nålrädd. Sjukhusen kan ibland inte förstå hur man kan vara rädd för smärta när man skadar sig själv. Och de är snälla när de märker att jag är rädd, som jag oftast är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar