lördag 10 maj 2014

Trevlig perm

Idag had jag perm. Haha, jag och en personal cyklade till stan! Har fan inte cyklat på säkert på fyra år. Det var fan skitkul, speciellt i nerförsbackarna. ;-) wiie.
 Men det tog typ fem minuter bara att ta sig till stan. Träffade mormor, morfar och mammi! Vi gick till en restaurang som heter rosegarden. De hade en jättestor buffé med thaimat. Men de var jättenöjda med maten. Satt där i två timmar. Sen vandrade vi runt lite, och det var pridefestival i Växjö. Så vi stannade ett tag och tittade på festivaltåget. Det var jättefint eller vad man ska säga.
Vi gick till en bokhandel och jag fick pennor och block av min gammelfarmor. :-) 
Men jag hörde av mig till avdelningen för jag orkade inte tiden ut. Så jag blev hämtad en halvtimme tidigare. Och vi cyklade tillbaka.

Men överlag var det en jättetrevlig stund med dem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar