tisdag 20 maj 2014

Mer ensamtid tack!!

Var på sjukhuset på förmiddagen. Men det gick bra. Allt såg bra ut på armen. ska tillbaka nästa vecka igen.
Jag är lite.. sur? Jag vill vara ensam mer, mycket mer. Jag vet att jag klarar det. Men alla bara säger att vi ska ta det låååååååångsamt. Jag är trött på det, jag vill inte ta det långsamt. I alla fall inte så här långsamt. Det är fortfarande varannan dag, två timmar åt gången. Ska kanske få vara ensam på nätterna också. Men vafan, då sover jag ju. Så det spelar egentligen inte någon roll! Vill att de ska tro på mig, att jag verkligen klarar det... Det kommer ta sju hundra år innan vaket är borta om det ska gå såhär långsamt! Vill ha frigång också.. Jag menar, inte skulle jag skada mig ute. I någon jävla buske då eller! 
Ge mig mer!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar