fredag 9 maj 2014

Det gick bra

Operationen gick bra. Men jag känner mig som ett vilset litet barn när jag ligger i salen och de förbereder. Folk överallt och många olika saker som händer på en och samma gång. Men men, nu är det gjort. Har lite ont i benet där de tog huden bara. Och de satte en gipsskena på armen. Men det är bäst att ta det säkra före det osäkra.

Var på netto sen, handlade pepsi såklart och en plastskål och plastmuggar. Tycker det är fräschare att använda sina egna muggar än de som alla använder. 
Träffade specialpedagoger nu i efter middag, intervju angående min skolgång och sånt. Med det gick ganska snabbt så det var inte så jobbigt.

Och imorgon ska jag äntligen på min permission! Ser fram emot det väldigt mycket. Om jag har tur får jag gå till och från stan utan sällskap av personal. Men det är inte säkert. Men jag vet att det inte skulle vara något problem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar