lördag 17 maj 2014

Perm i vackra vädret

Linnea och pappa mötte mig utanför kliniken vid elva. Men vi tog bilen till stan, latmaskar som vi är ;-)
Vi gick en sväng på stan, jag hade långärmat på mig men blev sjukt varm så jag fick köpa mig en svalare tröja. Hittade en kofta, leggings och strumpor också. Vi gick till ett kafé som jag aldrig varit på men vi satt ute och det var jätteskönt. Sen gick vi till sjön och hittade en trevlig plats att sitta och bara vara. Skönt som tusan. 
Pappi hade med sig lite filmer till mig som han hämtat i mitt magasin. Flera säsonger av lilla huset på prärien. Den serien är så sjukt mysig. 
Men min dag var hur jäkla bra som helst. Superperm ! :-)

Men när man kommer tillbaka... Herregud! Vilket fruktansvärt kaos!! Fan, den kaosigaste dagen på evigheter. Folk skriker, kastar möbler, slåss... Vilket jävla helvete man kan befinna sig i ibland. Inte konstigt att man vill härifrån. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar