tisdag 6 maj 2014

Upp och hoppa

Vilket jävla uppvaknande jag hade idag. Gick upp fem i tio och kom då på att jag skulle träffa psykologen klockan tio! Men det var bara att masa sig upp, ta en cigg och sen följa med till utredningsrummet. Jag fick göra om ett av datatesten. Men det gick bra, fastän jag precis gått upp. Lite surt bara att jag var tvungen att göra om det. Men det jag gjort hade försvunnit ur datorn. 

Har försökt få min permission beviljad. Men det var ingen rond igår för läkaren är inte här. Men de ska försöka få den biviljad av en annan läkare. Pappi och mina bonussyskon vill komma nästa helg. Ska försöka få perm beviljad då också. Men det borde inte vara några problem? 

Har varit ute på en promenad i regnet idag. Men det var skönt fastän det regnade. 
Nu ska jag lägga mig och lyssna på ljudbok, fatta eld. Del två av hungerspelen. Den är skitbra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar