söndag 25 maj 2014

Vill bada!

Idag är det söndag, vilket innebär städning här på avdelningen. Brukar inte göra så mycket. Men idag plockade jag hela rastgården fri från fimpar. Inte världens trevligaste syssla, men det behövde göras. 
Städade även hela jävla rummet. Jag höll på att dö ;-) jag HATAR att städa. Men städar man inte sitt egna rum så kommer tillslut personalen göra det. Och det vill man ju inte! Ingen ska få rota bland mina grejer.

Var på Willys, det blev lite av varje. Köpte en trisslott, men jag har inte skrapat den än. Hoppas på miljoner! Köpte två säsonger av solsidan. Billigt och bra!
Typ hälften av alla patienter (plus personal så klart) och jag gick ner till sjön. Några badade! Jag gick ner och doppade fötterna. Och jösses, det var så skönt i vattnet. Nu ska bikini införskaffas! Jag vill bada :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar