lördag 14 juni 2014

Ännu en tråkig dag på rättspsyk

Idag har varit en ganska meningslös dag. Har liksom inte gjort något speciellt kul. 
Såg en bra film på tv 4, en pappa som vill träffa sina barn mer som bor hos hans föredetta. Och då klär han ut sig till nanny, en kvinna, och börjar arbeta hemma hos dem. Faktiskt bra!

Avdelningen skulle grilla idag. Med det gick tydligen inte, det var något fel på kolet tror jag. Så det blir stekta burgare i stället. Inte lika gott, men hemlagat är alltid gott jämfört med sjukhusmaten.
Själv har jag gjort svampsås. Yum yum, det var läääänge sen! 
Jag har väldigt ont i benet idag. Och tandvärk. Stackars mig. Men remissen till tandläkaren är skickad för länge sen, fattar inte varför jag inte fått någon tid! Tror att jag har hål i minst två tänder :-( tur att man har grönt kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar