söndag 8 juni 2014

Badat!

Imorse var jag på Willys. Men tro inte att det jag skulle ha fanns. Nej, inte tomatsoppa (varma koppen) och inte nötterna jag ville ha. Men jag hittade varma koppen fruktsoppor. Tänkte köpt minestrone eller gulasch men det var köttbullar och bacon i! Låter konstigt.. Så det fick bli frukt.
När vi skulle igenom säk på utvägen sa de att jag inte fick handla. Men personen som satt bakom glaset kollade lite närmare på saken och det var visst okej. Trött man blir. Ska man inte kunna handla någonting utan att ha godkänt det innan. 

Nu i eftermiddags var vi på "stranden". Eller mer eller mindre badplatsen som finns här vid sjön. Var inte säker på att jag skulle bada, ifall det var för kallt i vattnet. Men när jag väl gått i var det riiiiiktigt skönt! Badande mycket. Plaskade runt och simmade. Yeay! Det ska jag fan göra varje gång det är väder för det ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar