måndag 2 juni 2014

Mammi kommer

Fint väder. Bra början på veckan, hoppas resten blir lika fin.
Men jag har inte varit ute. Kanske en kvällprommis skulle sitta fint?
Mammi kommer på fredag. Har inte bestämt om vi ska gå på stan eller åka till Grand samarkand. Beror lite på om mammi åker tåg eller tar bilen. Men hoppas vädret blir fint, ifall vi ska gå på stan. Ska köpa mig en bikini i vilket fall, så jag kan bada i trummen. Tyvärr kommer inte syster med. Saknar henne så!
Hoppas vi kan ses snart. 
Ska kanske boka tid på en nagelsallong, fixa fina naglar. Har aldrig gjort det men jag tror jag vill ha fransk manikyr med silverglitter. Kostar ca 500, så det är ganska dyrt. Men det blir så himla snyggt. Men det finns ett ställe i stan och ett på Grand samarkand tror jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar