fredag 27 juni 2014

Inga impulsköp :-(

Var på netto idag. Men inga (roliga) impulsköp...! Det jag köpte var bestämt att jag skulle ha var bestämt att jag skulle köpa redan i tisdags. Personalen skickade min lista till avd. Chefen och säkerhetschefen redan då. Måste vara godkänt minst 48 timmar innan man handlar. Och de godkände allt. Tråkigt, man kan ju fynda riktigt mycket på netto :-( men nu är det slut med det.
Handlade i alla fall så jag kan laga mat.

Det är friskvård på fredagar här. Bestämde mig för att vara med men när vi väl var i gympasalen var jag inte alls sugen så jag gick tillbaka till avdelningen.
Men jag mår bra nu. Jag kan hantera min ångest bra om jag får säga det själv. 

Och imorgon kommer min älskade syster och far! Vettefan vad vi ska hitta på, men huvudsaken är att jag får vara med dem! Jag längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar