fredag 13 juni 2014

Oj fan.

Ja.. Igår var jag ute på frigång. Men det gick inte så jättebra.
Jag hade med mig en tändare för att jag skulle kunna röka. Och det slutade med en liten skada på benet. Så igår var jag på akuten. I fem jäkla timmar. Läkaren klippte bort det döda, gråa huden. Var väldigt rädd att det skulle göra jätteont. Men jag hade ingen känsel där han klippte så det gick bra.
Imorse var jag på återbesök, och det såg helt okej ut. 
Tills vidare är min frigång indragen. Men jag ska förhoppningsvis få tillbaka den snart.
Är lite besviken på migsjälv. Nu kan jag ju inte bada på ett tag. Men det finns i och för sig vattentäta plåster. Det kanske skulle funka ändå? 

Ska gå till netto snart. Missade den på förmiddagen. Men annars tror jag inte att det händer något speciellt i helgen. Jag hade tänkt laga någon typ av sås.
Men jag har rensat rummet på matvaror. Hade hela skåpet fullt. Kokosmjölk, varma koppen i mängder, nötter så det räcker i ett helt år, teer m.m. Och tydligen får man inte ha mat eller snacks på rummet. Konstigt, man får ju ha godis. Vad är skillnaden egentligen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar