fredag 20 juni 2014

Midsommar

Idag är det alltså midsommar. Yeay, om kan göra något kul. Att bara sitta här är väl inte det roligaste.
Midsommar här är liksom sillunch, tårta och jordgubbar. Wiie... 
Och inget netto blev det idag heller. Personalen visste inte riktigt hur de nya reglerna fungerar. Med vad man får ta in och ut. Och min Cola kommer ta slut. Det är inte solrosen på söndag och jag har inte mycket kvar. :-(
Jag har pysslat lite idag. Gjorde en ullkanin. Det var länge sen jag gjorde något med ull. Men jag letade efter något att göra och då hittade jag de grejerna. Ska nog ta hit all den ull jag har hemma. Det ända svåra är väl hur jag ska få in "pick nålarna". De är ju sylvassa. Men har någon fått in det tidigare kanske det går för mig också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar