torsdag 26 juni 2014

Maleficent

Idag har varit en fullepseckaf dag.
Cyklade till stan för att fixa naglarna. Var lite nervös, har aldrig gjort det förut. Visste inte vad jag skulle säga att jag ville ha. Men en personal var med som gjort det flera gånger så hon hjälpte mig lite. Gjorde gelénaglar med glitter. Blev skitnöjd. Men det gjorde faktiskt lite ont när de brände gelén. Hon målade lager på lager. Skitduktig! Tog typ två timmar inkl cykelturen fram och tillbaka. Köpte nya trosor också eftersom mina har försvunnit spårlöst xD 

Sen var jag själv i några timmar när vi kom tillbaka sen var det dax för bio. Det var jag och en personal som gick. Vi såg maleficent. Men Angelina Jolie, den var så sjukt bra! Tänkte inte en enda gång på vad klockan var. :-) den ser jag gärna om. Cyklade även då. Det spöregnade här på eftermiddagen så jag var rädd att vi skulle bli pissvåta, men det slutade regnar strax innan vi drog härifrån. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar