lördag 21 juni 2014

Reeegn

Idag bara regnar det och regnar. Hela himlen håller nästan på att ramla ner. Hade tänkt gå ut på en promenad men det blir inget med det. Har i och för sig paraply men man blir fan blöt ändå. 
Och inget bra på tv på hela eftermiddagen och så är min dvd sönder. Det har blivit svartvit. :-( måste få den lagad så jag kan kolla på mina älskade serier. 
Har varit väldigt rastlös idag. Men jag har fyllt dagen med kortspel och pyssel. 

Har för tillfället en trea. Alltså vak hela tiden. Även på toaletten. Men det är för att jag mådde dåligt igår. Inget hände men för säker hets skull höjde dem tillsynsgraden. Men det är bara tillfälligt. Om allt får bra nu i helgen blir den nog sänkt i nästa vecka. 

Det får väl bli lite Nintendo nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar