onsdag 25 juni 2014

Rolig dag imorgon

Idag har jag varit på sjukhuset. Kollade på benet. Sköterskor pillade och hade sig. Rensade bort det som inte skulle vara där. Gjorde ont som satan, men det gick väl bra tillslut.

Imorgon ska jag till stan två gånger. Först ska jag dit på förmiddagen. Jag ska äntligen fixa mina naglar. Vet inte riktigt vad jag ska ta för "motiv". De har väl någon form att bilder på vad man kan välja.
Sen ska jag på bio. Satt och pratade med en personal. Och hon sa att hon och en patient skulle på bio imorgon. Och så bara frågade hon om jag ville följa med. Yeay, det är klart jag ville. 

Mina ensamma timmar är ändrade. Förut hade jag 13-16, nu har jag 12-15. Vet inte riktigt varför vi bytte. Men för mig spelar det ingen roll.:-) 
Och på lördag kommer pappi och Elina. Längtar!

1 kommentar:

  1. Hej! Har följt din blogg ett tag och tycker den är bra. Kul att följa din kamp. Följ gärna min med. Min blogg heter viljaleva.devote.se ha en bra kväll!:)

    SvaraRadera