måndag 23 juni 2014

Positivt

Idag har det varit rond. Jag fick tillbaka min tvåa och mina tre ensamma timmar. Så jävla skönt. Men frigången ska vi vänta lite med

Jag fick även tillåtelse att bada i sjön. Yeay! Men inte varje dag för att man ska inte lägga om benet för ofta som man måste göra varje gång jag badat. Men yeay, så fort det blir väder för det bär det av till badplatsen vid sjön. :-)

Idag har jag ringt till nagelsalongen. Alldeles själv! Trodde jag skulle dö av det och magen höll på att vränga sig ut och in. Men det var faktiskt inte så farligt. Så på torsdag förmiddag ska naglarna fixas. Har aldrig gjort det förut så det ser jag mycket fram emot.

Läget är bra med mig annars. 
Håller på med ett fotoalbum. Så jag har lite att göra. Plus att jag blivit helt fast i ett Nintendospel. Jag har en hästgård att ta hand om xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar