måndag 9 juni 2014

Wiihoo!

Idag har jag fått tre timmars ensamtid om dagen. Och som om inte det räckte har jag även fått frigång!! :-D
Så så fort jag fick veta det begav jag mig ut. Det var så otroligt skönt! Jag har inte varit ute själv på huuuur länge som helst. Fick en halv timme om dagen på lilla området. Gick runt lite och satte mig vid sjön en liten stund. Yeay för mig.

Men det var inte lätt att ta sig in. Gjorde fel och fattade ingenting. Med lite hjälp lyckades jag ta mig in. Krångel krångel krångel. Jädra säk alltså. 
Tre timmar själv om dagen, inte dåligt det alltså. Nu ska det vara så i 4-6 veckor. Sen förlänger vi det ännu mer. Och efter nästa steg kommer jag bli av med vaket. Men det är ju om 8-12 veckor. Låter länge men tiden går ändå ganska fort.

Och jag är glad, telenor har höjt surfen med 10 gb utan extra kostnad. Så nu har jag 20 gb i månaden. Yeay, då kan jag streama ännu mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar