tisdag 10 juni 2014

Fick in sakerna

Jag var och badade igår också. Så jävla skönt det var i vattnet alltså! Jag kommer fan gå och bada fler gånger. Mååånga fler gånger. 
Var på frigång. Det var så varmt så jag nästan smällde av. Men nere vid skönt blåste det i och för sig.
När jag kom tillbaka till mitt rum så låg alla kläder jag köpte i fredags. Så denna gång gick det förhållandevis ganska så fort. Sniffhunden ska tydligen lukta på sakerna innan man får ner den till avdelningen. Men nu har jag en bikini att bada i. Eller rättare sagt två ;-)
Nu måste jag raka benen ordentligt för jag har köpt två par shorts. 
Pappi och syster ska komma hit den 28/6. Åh vad jag ser fram emot det. Speciellt Elina! Min älskade lilla syster. Vette fan vad vi ska hitta på. De kommer så tidigt som halv tio. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar