fredag 6 juni 2014

Mycket på en dag

Idag har jag hunnit med mycket.

Började med att gå till Willys gick ganska tidigt så jag inte skulle bli sen till mammi. Det var tungt att dra dramaten tillbaka med allt jag handlat. Köpte bland annat varma koppen tomat och basilika. Den är skitgod! Men pepsin väger så sjukt mycket. ;-)

Mammi kom till Växjö lite tidigare. Tjugo minuters bonustid. Vi skulle till Grand samarkand, men det var väldigt svårt att hitta. Fanns inte på gpsen. Men vi kom fram tillslut. Vi var på konkursbutiken först. Köpte träningsbyxor och skor. Ca 150 kr. Men när jag skulle betala upptäckte jag att min plånbok var borta. Men som tur var hade en liten pojke lämnat in den! 
Sen på Grand köpte jag lite sommarkläder. Och det jag verkligen behövde, bikini. Köpte två för det var tre varor betala för två! 
Fikade och sen när vi skulle åka märker min mor att hon tappat bilnyckeln! På stora stora Grand samarkand! Så vi började med att gå runt och fråga efter den i alla jävla butiker vi varit i. Men sen i en butik ringde dem till säkerhetsvakten. Och han stog med den i handen när han fick samatalet. Hur stora ods är det för det!! Yeay, har aldrig varit så glad över en bilnyckel.

När jag gick igenom säk fick jag lämna allt jag handlat där. Fick inte med mig något in, så nu ligger mina nya kläder i ett skåp där uppe i väntan på att det ska gås igenom. Surt, men det är så det går till.
Vilken händelserik dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar