tisdag 2 juni 2015

Renoverad cykel!

Nu är min cykel fixad. Den är grön och gul så verkstan satte på nya däck, som var gröna. Snyggt som tusan. Nu ska bara sadeln och styret justeras. Men den var väldigt lätt att cykla på. Men nya däck och allt.

Igår fick jag äntligen skickat in papperna till försäkringskassan ang bostadstillägg! Hoppas jag får det beviljat, vette tusan hur jag ska göra annars. Men varför skulle Jag inte få det?

Jag sover dåligt nu. Uppe nästan varje natt nu. Somnar hyffsat tidigt vaknar sen några timmar senare och måste gå upp och va uppe typ 1-2 timmar för att sen gå och lägga mig igen. Jobbigt! Och igår vaknade jag med näsblod! Har bara haft näsblod en gång när jag var liten och fick en smäll på näsan.
Men det slutade ganska snabbt. Skumt...

Och idag blev det sockerkaksmuffins men hasselnötsglasyr. Yum yum...
Kan inte sluta baka. Tycker verkligen det är kul. Har dock hela frysen full nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar