fredag 17 juli 2015

100 år

Jag och mammi är i Stockholm nu. Jag, syster och mammi kom upp i onsdags. Tågresan gick bra, jag gillar verkligen att åka tåg!
Igår var det STORT kalas här. Min mammas farmor fyllde 100 år! Helt galet..! Pigg och glad är hon också :-).
Men det var stor frest med extremt mycket folk. Jag är inte så mycket för sånt. Det tar extremt mycket på min energi och på slutet var jag riktigt trött och utmattad!! 
man hälsade där och här och hit och dit på alla. men jag tycker att jag klarade det väldigt bra!

Jag hade trevligt och jag är glad att jag var med! Lite svårt bara att hålla koll på vem som var vem och vem som var släkt med vem ;-)
Elina åkte hem i morse för hon ska jobba. Så nu är mammi och jag kvar och bor hos mormor och morfar. Vette tusan vad vi ska hitta på.

Innan vi åkte letade jag och mammi rätt på mina ridkläder! Hittade nästan allt. Så nu är jag snart redo! 
Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar